2016(e)ko otsailaren 8(a), astelehena

Haur Hezkuntzako argazkiak curriculumarekin erlazionatuta

Beste egunean Haur Hezkuntzako argakien bizipinak igo nituen, honetan dekretua kontuan izanez gero,curriculumarekin erlazionatuko ditut.


1.ARGAZKIA

-Haur guztien garapen osoa eta orekatua lortzen laguntzea da.
-Haurraren garapen osoa landu behar da, haurraren ongizate psikikoari eta fisikoari, sozializazioari eta heziketari erreparatuta, haurraren eskubideak babestuz eta haien potentzialtasun guztiak garatuz.
-Haurraren autonomia eta segurtasuna lantzea
-Norberaren gorputzak dituen komunikazio-ahalmenak arakatzea, deskubritzea eta erabiltzea.
- Desberdintasunak prebenitu eta gainditzeko heziketa sustatu behar da.
-Norbere nortasunaren eta komunikazioaren eraikuntza eta irudikapena.
-Denok ezagutzea, laguntzea eta errespetatzea
-Harremanak ezartzea eta komunikazioaren garapena lantzea.
-Elkarlana sustatzea 


2. eta 3. ARGAZKIAK












-Adierazpen musikala eta gorputz adierazpena lantzea.

-Gorputzaren mugimedua eta garapena landu.
-Elkarlana eta lankidetza bultzatzea.
-Tolerantzia, gizalegea eta bakearen kultura sustatzen dituzten balioetan oinarritu.
-Dantzetan eta bestelako jolas-jardueretan parte hartzea
-Arte-produkzioetan (ikus-entzunezkoen, teknologiaren, antzerkiaren, musikaren eta, besteak beste, gorputzaren bidez sortutako produkzioetan) parte hartzea, askotariko teknikak erabilita, komunikazio-aukerak arakatu eta kultura bera ulertzen hasteko.
-Emozio eta sentimendu desberdinak trasmititzea.

4. eta 5. ARGAZKIAK












-Eskolako ohiturak ezagutzea eta errespetatzea.
-Eskuen trebetasunak koodinatzea eta lantzea.
-Bakarrik bazkaltzen ikastea.
-Norberaren nortasuna eraikitzea: autonomia, segurtasuna...
-Janari desberdinak probatzea eta ezagutzea.
-Portaera egokia izatea.
-Lagunak errespetatzea.
-Tresna desberdinak erabiltzea eta ezagutzea.
-Mahaiko tresnak egokiak erabiltzen ikastea.

6.ARGAZKIA
– Ikastetxeek, beren instalazioetan prestakuntza emateaz gain, jakintza partekatzeko ikastetxe-sareetan parte hartu ahal dute. 
-Etxeko tresnak ezagutzea.
-Etxeko materiala edo tresnak egoki erabiltzea.
- Errespetua, laguntza eta lankidetzako jarrerak eta ohiturak lantzea, norberaren jokabidea erregulatu eta norberaren eta gainerako pertsonen beharrizanetara egokitzeko.
-Jolas librean parte hartzea
-Segurtasuna afektiboa finkatu eta eguneroko bizitzako egoerez gozatu.


7. eta 8. ARGAZKIAK












-Adierazpen artistikoa
-Material eta tresnak desberdinak deskubritzea, erabiltzea eta elkarbanatzea.
-Esperimentazioa eta explorazioa.
-Arteko trebetasun eta teknika oinarrizkoak erabiltzen hastea
-Eskuen trebetasunak koordinatzen eta kontrolatzen ikastea.
-Koloreak ezagutzea.
-Formak eta irudi desberdinak garatzea eta ezagutzea.
-Imaginazioa eta haurrari bere konpetentziak garatzen laguntzea.
-Langileen arteko lankidetza bultzatzea (berdinen arteko prestakuntza, sareak sortzea).
-Trebetasun sozialei, arlo emozionalari eta, oro har, irakasle-lanari behar besteko arreta eskaintzea.
      -Ikasleek pentsatzen eta ikasten ikasteko, komunikatzen ikasteko, besteekin bizitzen              ikasteko, izaten ikasteko.
      -Elkarlana bultzatu, berdinen arteko harremanarekin, talde-lanarekin eta konpromiso              partekatuarekin
   
  9. ARGAZKIA
-Elkarlana sustatzea
-Taldea errespetatzea
-Ahotsa ezagutzea eta deskubritzea (zentzumenak garatzea)
-Zeinuak, erritmoak, soinuak, etab. ezagutzea.
-Abestiak ikastea eta ulertzea
-Ohiturak eta jarrerak barneratu
-Gorputza eta emozioa autoerregulatzea.
-Denen aurrean partehartzea

-Taldeko harremana sustatzea
-Norberaren gorputzak dituen komunikazio-ahalmenak arakatzea, deskubritzea eta erabiltzea, adierazpen-baliabide izateko: mugimendua, negarra, irribarrea, oihua, tonua, adierazkortasuna, keinua.
-Hainbat kultura-tradiziotako testu batzuk ulertzea, azaltzea eta moldatzea, haiekiko interesa izateko, haiek balioesteko eta haiekin gozatzeko.

10. eta 11. ARGAZKIAK












-Autonomía eta segurtasuna garatzea
-Geroz eta konfiantza handiagoa izatea.
-Ingurune fisikoa eta soziala ezagutzea eta behatzea.
-Ekimen eta trebetasuna berriak
-Eguneroko bizitzako zailtasunak gainditzeko.
-Harreman estuak ezartzea.
-Lotura afektiboa ezarri eta enpatia izaten ikastea
-Ekintzetan aktiboki partehartzea.
-Naturaren inguruko elementuak eta fenomenoak deskubritzea eta ezagutzea
-Haurren interesa pizte



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina