Beste egunean Haur Hezkuntzako argakien bizipinak
igo nituen, honetan dekretua kontuan izanez gero,curriculumarekin erlazionatuko ditut.
1.ARGAZKIA
-Haur guztien garapen osoa eta orekatua lortzen laguntzea da.
-Haurraren garapen osoa landu
behar da, haurraren ongizate psikikoari eta fisikoari, sozializazioari eta
heziketari erreparatuta, haurraren eskubideak babestuz eta haien
potentzialtasun guztiak garatuz.
-Haurraren autonomia eta segurtasuna
lantzea
-Norberaren gorputzak dituen komunikazio-ahalmenak arakatzea, deskubritzea eta erabiltzea.
- Desberdintasunak prebenitu eta
gainditzeko heziketa sustatu behar da.
-Norbere nortasunaren eta komunikazioaren
eraikuntza eta irudikapena.
-Denok ezagutzea, laguntzea eta
errespetatzea
-Harremanak ezartzea eta
komunikazioaren garapena lantzea.
-Elkarlana sustatzea
2. eta 3. ARGAZKIAK
-Adierazpen musikala eta gorputz adierazpena lantzea.
-Gorputzaren mugimedua eta garapena landu.
-Elkarlana eta lankidetza bultzatzea.
-Tolerantzia, gizalegea eta bakearen kultura sustatzen dituzten
balioetan oinarritu.
-Dantzetan eta bestelako jolas-jardueretan parte hartzea
-Arte-produkzioetan (ikus-entzunezkoen, teknologiaren, antzerkiaren, musikaren eta, besteak beste, gorputzaren bidez sortutako produkzioetan) parte hartzea, askotariko teknikak erabilita, komunikazio-aukerak arakatu eta kultura bera ulertzen hasteko.
-Emozio eta sentimendu
desberdinak trasmititzea.
4. eta 5. ARGAZKIAK
-Eskolako ohiturak ezagutzea eta
errespetatzea.
-Eskuen trebetasunak koodinatzea eta lantzea.
-Bakarrik bazkaltzen ikastea.
-Norberaren nortasuna eraikitzea: autonomia, segurtasuna...
-Janari desberdinak probatzea eta
ezagutzea.
-Portaera egokia izatea.
-Lagunak errespetatzea.
-Tresna desberdinak erabiltzea
eta ezagutzea.
-Mahaiko tresnak egokiak
erabiltzen ikastea.
6.ARGAZKIA
– Ikastetxeek, beren
instalazioetan prestakuntza emateaz gain, jakintza partekatzeko
ikastetxe-sareetan parte hartu ahal dute.
-Etxeko tresnak ezagutzea.
-Etxeko materiala edo tresnak egoki erabiltzea.
- Errespetua, laguntza eta lankidetzako jarrerak eta ohiturak lantzea, norberaren jokabidea erregulatu eta norberaren eta gainerako pertsonen beharrizanetara egokitzeko.
-Jolas librean parte hartzea
-Segurtasuna afektiboa finkatu eta eguneroko bizitzako egoerez gozatu.
-Segurtasuna afektiboa finkatu eta eguneroko bizitzako egoerez gozatu.
7. eta 8. ARGAZKIAK
-Adierazpen artistikoa
-Material eta tresnak desberdinak
deskubritzea, erabiltzea eta elkarbanatzea.
-Esperimentazioa eta explorazioa.
-Arteko trebetasun eta teknika oinarrizkoak erabiltzen hastea
-Esperimentazioa eta explorazioa.
-Arteko trebetasun eta teknika oinarrizkoak erabiltzen hastea
-Eskuen trebetasunak koordinatzen
eta kontrolatzen ikastea.
-Koloreak ezagutzea.
-Formak eta irudi desberdinak
garatzea eta ezagutzea.
-Imaginazioa eta haurrari bere
konpetentziak garatzen laguntzea.
-Langileen arteko lankidetza
bultzatzea (berdinen arteko prestakuntza, sareak sortzea).
-Trebetasun sozialei, arlo
emozionalari eta, oro har, irakasle-lanari behar besteko arreta eskaintzea.
-Ikasleek
pentsatzen eta ikasten ikasteko, komunikatzen ikasteko, besteekin bizitzen ikasteko, izaten ikasteko.
-Elkarlana bultzatu, berdinen arteko harremanarekin,
talde-lanarekin eta konpromiso partekatuarekin
9. ARGAZKIA
-Elkarlana sustatzea
-Taldea errespetatzea
-Ahotsa ezagutzea eta
deskubritzea (zentzumenak garatzea)
-Zeinuak, erritmoak, soinuak,
etab. ezagutzea.
-Abestiak ikastea eta ulertzea
-Ohiturak eta jarrerak barneratu
-Gorputza eta emozioa autoerregulatzea.
-Denen aurrean partehartzea
-Taldeko harremana sustatzea
-Norberaren gorputzak dituen komunikazio-ahalmenak arakatzea, deskubritzea eta erabiltzea, adierazpen-baliabide izateko: mugimendua, negarra, irribarrea, oihua, tonua, adierazkortasuna, keinua.
-Hainbat kultura-tradiziotako testu batzuk ulertzea, azaltzea eta moldatzea, haiekiko interesa izateko, haiek balioesteko eta haiekin gozatzeko.
-Hainbat kultura-tradiziotako testu batzuk ulertzea, azaltzea eta moldatzea, haiekiko interesa izateko, haiek balioesteko eta haiekin gozatzeko.
10. eta 11. ARGAZKIAK
-Autonomía eta segurtasuna garatzea
-Geroz eta konfiantza handiagoa izatea.
-Ingurune fisikoa eta soziala ezagutzea eta behatzea.
-Ekimen eta trebetasuna berriak
-Eguneroko bizitzako zailtasunak
gainditzeko.
-Harreman estuak ezartzea.
-Lotura afektiboa ezarri eta enpatia izaten ikastea
-Ekintzetan aktiboki
partehartzea.
-Naturaren inguruko elementuak eta
fenomenoak deskubritzea eta ezagutzea
-Haurren interesa pizte
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina