Gaurko klasean Iruntxo taldeen blogak aztertu eta konparatu ondoren ikusi dugu gauza askotan curriculumaren inguruan bat egiten dugula. Horregatik, lau egoera komun hauen inguruan hausnarketa txiki bat egin dugu.
Ikusi nire taldekideen blogak:
Inauteriak: -Adierazpen artistikoa eta musikala (Gorputza eta emozioak autoerregulatzea).
-Elkarlana eta lankidetza
-Errespetua
-Parte hartzea
Gabonak: -Adierazpen musikala
-Parte-hartzea
-Harremana taldean
-Gorputza eta emozioa autoerregulatzea
-Ahotza deskubritzea eta probatzea
-Espazioen, erritmoaren eta denboraren lehen nozioak lantzea mugimenduaren
bidez.
-Informazioa ulertea, buruz ikastea eta adieraztea
Txangoak: -Autonomia lantzea, segurtasuna, bakoitzaren nortasuna eraikitzea.
-Ingurune fisiko eta soziala behatu, aztertu..jolasen bidez.
-Errespetu, laguntza eta lankidetzako jarrera.
-Plangintzan erabakitakoa betetzea / arauak.
-Pertsonen arteko harremanak eta komunikazioa lantzea.
-Gatazkak kudeatzea
-Hartu-emanak gizarte-inguruan / ingurune fisiko eta naturalarekin
-Lotura afektiboak bilatu eta ezartzea adineko pertsonekin eta eskolako
harremanekin. Enpatia-jarrerak izaten hastea.
-Naturako elementuak eta fenomenoak behatzeko interesa izatea.
Haien ezaugarrietako batzuk ezagutzen hastea.
Klasean / psikomotrizitate gelan:
-Konpetentzia motorra: nortasunaren eraikuntza eta komunikazio eta
adierazpena.
-Gorputza kontrolatzea ( oreka, koordinazioa)
-Errespetua, laguntza eta lankidetzako jarrerak eta ohiturak lantzea.
-Ongizate emozionalari eta fisikoari dagozkion jarrerak lantzea.
-Zentzumenak gorputza eta kanpo errealitatea arakatzeko erabiltzea eta, zer
sentsazio eta pertzepzio izaten dituen ezagutzea
-Konfiantza izatea zereginak laguntzarekin betetzeko eta eguneroko bizitzako
zailtasunak gainditzeko ahalmenean. Arrisku egoera batzuk hautematen eta
saihesten hastea.
-Norberaren erritmo biologikoa eguneroko bizitzaren sozializazio-sekuentzietara
egokitzea.
-Eskuen erabilera fineko trebetasunak koordinatzea eta kontrolatzea
-Jolas arauak ulertzea
-Gailu teknologikoen eta digitalen gaineko interesa adieraztea eta hauek
erabiltzea, pertsona helduen laguntzarekin.
-Askotariko testuak (ipuinak...) arretaz entzutea eta testu horiek eskatzea.
-Joku-librea
-Ingurune fisiko eta soziala behatu, aztertu..jolasen bidez.
-Errespetu, laguntza eta lankidetzako jarrera.
-Plangintzan erabakitakoa betetzea / arauak.
-Pertsonen arteko harremanak eta komunikazioa lantzea.
-Gatazkak kudeatzea
-Hartu-emanak gizarte-inguruan / ingurune fisiko eta naturalarekin
-Lotura afektiboak bilatu eta ezartzea adineko pertsonekin eta eskolako
harremanekin. Enpatia-jarrerak izaten hastea.
-Naturako elementuak eta fenomenoak behatzeko interesa izatea.
Haien ezaugarrietako batzuk ezagutzen hastea.
Klasean / psikomotrizitate gelan:
-Konpetentzia motorra: nortasunaren eraikuntza eta komunikazio eta
adierazpena.
-Gorputza kontrolatzea ( oreka, koordinazioa)
-Errespetua, laguntza eta lankidetzako jarrerak eta ohiturak lantzea.
-Ongizate emozionalari eta fisikoari dagozkion jarrerak lantzea.
-Zentzumenak gorputza eta kanpo errealitatea arakatzeko erabiltzea eta, zer
sentsazio eta pertzepzio izaten dituen ezagutzea
-Konfiantza izatea zereginak laguntzarekin betetzeko eta eguneroko bizitzako
zailtasunak gainditzeko ahalmenean. Arrisku egoera batzuk hautematen eta
saihesten hastea.
-Norberaren erritmo biologikoa eguneroko bizitzaren sozializazio-sekuentzietara
egokitzea.
-Eskuen erabilera fineko trebetasunak koordinatzea eta kontrolatzea
-Jolas arauak ulertzea
-Gailu teknologikoen eta digitalen gaineko interesa adieraztea eta hauek
erabiltzea, pertsona helduen laguntzarekin.
-Askotariko testuak (ipuinak...) arretaz entzutea eta testu horiek eskatzea.
-Joku-librea
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina